środa, 10 lutego 2016

Witajcie!

Nadszedł czas, kiedy postanowiłam założyć nowego bloga. W sumie nie wiem czy to dobrze powiedziane, bo decyzja zapadła bardzo spontanicznie, ale fakt to jest mój drugi blog.

Ale zacznijmy po kolei. Pozwólcie, że się przedstawię -  mam na imię Kasia, mam 19 lat i jestem studentką Technologii żywności i żywienia człowieka w Krakowie. Spora część mojego życia związana jest właśnie z tą tematyką oraz ze sportem. Chcę jednak skierować swoje myśli też w innym kierunku i próbować nowych rzeczy, rozwijać się.
Nie sądziłam, że wrócę do blogowania, ponieważ zaprzestanie prowadzenia poprzedniego bloga sprawiło, że stwierdziłam, że po prostu się do tego nie nadaję. Postanowiłam dać sobie jednak szansę,gdyż przynosiło mi to sporą satysfakcje i sprawiało przyjemność. Być może poprzednio zraziła mnie ograniczona tematyka. Zobaczymy jak będzie tym razem.

Nowy początek, bez żadnego przymusu, na temat jaki mi przyjdzie do głowy. Być może z czasem jakoś to poukładam, w zależności jak blog się rozwinie. Jak na razie to czyste hobby i mam nadzieję, że i wy będziecie czerpać z tego przyjemność!

Zapraszam wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz