środa, 23 marca 2016

Co dobrego na śniadanie?

W moim przypadku śniadanie to najbardziej urozmaicone posiłki. Najbardziej je lubię, najwięcej czasu im poświęcam. Nie wiem jak kiedyś mogłam funkcjonować bez porządnego śniadania! Na szczęście już dawno temu zmieniłam ten nie dobry nawyk. Pamiętajmy, że śniadanie to podstawa. I choć powtarza się to na okrągło, to wiele osób nie przywiązuje do tego wagi. A to w końcu z tego posiłku czerpiemy energię na cały dzień!

Często mamy problem, co dobrego można zjeść na śniadanie niż standardowe płatki z mlekiem czy kromka z dżemem. I mnie często ten problem spotyka, przede wszystkim dlatego, że nie zawsze dysponuję na tyle czasem by codziennie robić "wypaśne" i czasochłonne śniadanka.

W dzisiejszym poście chciałam wam zaprezentować kilka propozycji, które gościły na moim porannym stole w ostatnich kilku dniach. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

1.  Kanapki z serem żółtym, jajkiem, pomidorem i sałatą. Zielona herbatka.


 2. Obwarzanek krakowski zapiekany z szynką, serem, zieloną cebulką i ketchupem. Zielona herbatka.




3. Tosty francuskie z cynamonem i sosem truskawkowym.


4. Omlet kakaowy z mąki razowej z jogurtem malinowym i wiórkami kokosowymi. Kawa z mlekiem. 

5. Mugcake z mikrofali z serkiem wiejskim i truskawką. Kawa

Dajcie znać czy wy lubicie śniadania i co najchętniej przygotowujecie na ten posiłek:)

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz